Watermarilyn

Alla inlägg under september 2011

Av Marilyn - 6 september 2011 13:18

Nu har skolan börjat... och jag går lååånga dagar, börjar kl. 8 och slutar 5 i princip varje dag.

Orkar inte med nånting utan går bara hem och däckar i sängen med kläderna på ungefär...

Nu har han iallafall flyttat och jag är äntligen själv hemma igen.


Idag har jag inhandlat Dulcolax, känns bra att ha resurser hemma.

Har inte vägt mig på några dagar, misstänker att vikten krypit upp något kg, så det känns inte som att jag vågar väga mig.

Har inte heller hunnit springa/gå till gymmet som jag velat, men i eftermiddag ska jag nog gå på spinning...


Aja... det får vara lite "to be continued..."


Juste... Känner mig helt pms:ig... Har ju sluppit sånt sedan nyår... kanske är dags nu då...


 

Av Marilyn - 1 september 2011 21:08

Jag har en "vän" som bor hos mig nu (bara några dagar).

Men han är så okänslig.

Han vet ganska bra hur mina "tränings- och ätmönster" ser ut.... och redan där borde man ju fatta att jag inte riktigt är precis som alla andra kanske....

Och endå, så efter vi hade ätit middag igår, (en böngryta) så sa jag typ:

"Åh vad trevligt med middag idag"

varav han svarar:

"Ja, så har du ju ätit pommes frites idag OCKSÅ! Hur ska det gå nu? Du få gå och träna bort det imorgon"


(Tidigare samma dag skulle han promt äta på en snabbmatsställe och jag beställer en liten pommes, för att verka lite normal, och att jag faktiskt var lite hungrig vid kl. 4 dagen efter utgången och för mkt vin.  Det enda förutom 2 bananer jag ätit på över 2 dygn)


Jag vet inte hur jag ska tolka kommentaren....

Jag kände mig ledsen och trampad på...

Tjock och äcklig, illamående, vill bara kräkas ut mina inälvor typ. Och jag vill aldrig äta framför honom igen... vilket jag lovat mig själv inte ska ske.


Egentligen hade jag ont i kroppen och i benen, men efter hans kommentar igår, gick jag ändå till gymmet och sprang 11km.

Till frukost åt jag 1dl miniyogurt (35kcal) och till middag har jag ätit 1 nektarin. (62kcal)

Och jag vill typ mest bara .

Kvällsvikten idag var på 51,3kg (förstörde mitt flow genom att äta pommes och middag igår.)


Och jag fryser så hemskt mycket. Fast det är 22 grader inne.... man borde väl ändå inte frysa då? Jag vet inte riktigt....


 

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards