Watermarilyn

Alla inlägg under november 2011

Av Marilyn - 24 november 2011 16:22

Har ju ont i halsen nu... förbannat också! Var ute och sprang idag endå, 7 km blev det, + magövningar & armhävningar. Man får inte slappa till sig bara för att man har ont i halsen. Och nu hoppas jag såklart inte att jag komemr vara dundersjuk imorgon... jag tog en risk med att springa.... hoppas det inte straffar sig.


Idag har det blivit lite kesella, 1 ägg, några deciliter sparrissoppa och 2 clementiner... vet inte riktigt om jag ska avrunda dagen med en shake... eller faktikst laga nåt? hmmmm återstå att se. Jag har en vegetarisk "middagskorv" som jag är lite nyfiken på.. men jag vet inte, har hela frysen full med fisk också, torsk och hokifilé måste ju vara något av det bästa i matväg (och räkor då). Proppat med protein, och typ inget fett och lite kolhydrater... Mycket smartmat.


Slängde i en toning i håret också... kanske ska jag passa på att bleka tänderna ikväll också... fyfan vad vain man är egentligen... borde plugga istället...


Ska kanske dricka lite sprit också... det är väl bra mot förkylning har jag hört? fast inte för mycket... måste ju infinna mig kl. 8 i skolan imorgon hahahahaha...



Tycker tjejen på den här bilden är så himla snygg... håret, kroppen.. ALLT!


 

Av Marilyn - 23 november 2011 11:44

Fick sovmorgon till 11 idag... typ min första sovmorgon på flera veckor... vilket jag verkigen behövde, för jag har ont i halsen och håller på att bli sjuk!!! fan också, jag som har planerat veckan så BRA, jag har inte tid att vara sjuk, det funkar inte!!! satan satan satan. Har ätit mängder med clementiner för C-vitaminen, tagit mängder med vitaminer och hoppas på att det får gå över till imorgon.


Tänkte fota min frukost också... men jag glömde bort det ch åt upp den istället... jaja, en annan dag kanske!


Vikten är stabil på ca 53, och jag tror verkligen att det är muskler jag har fått extra, för i spegeln blir "magrutorna" tydligare och tydligare, och det fett som täcker dem är typ bara någon halv centimeter nu. Bröst har jag inga, rumpan och benen är stenhårda, så jag vet inte vad det fettet skulle satt sig? Det måste vara muskler??? Men jag känner mig inte lika fixerad av vad som står på vågen. Jag har fortfarande samma "metoder" som förut, men jag måste nog dra ner på träningen om jag ska gå ner mer, och då förlorar jag ju mina snygga, starka muskler jag byggt upp.. svårt det här.. Verkar inte finnas någon rätt väg att gå.


Snyggt snyggt snyggt snyggt


 

Av Marilyn - 21 november 2011 22:18

Idag har jag kommit igång ordentligt med maten igen:

Frukost: 1dl fil + 2 msk müsli

Lunch: 4 dl spenatsoppa (gjort själv, på vatten, lättmjölk och färsk spenat... extremt kalorisnålt)

Mellis: 2 morötter, 2 dl osötat nyponsoppa

Middag: 1 shake, 1 knäckebröd + 1 ägg


Träning har idag blivit 55 minuter spinning och magövningar. Passade på att sola också...


Måndagen till ära bestämde jag mig för att VAXA (typ allt, inte för att jag har så mkt hår... men jag har i princip alltid helvaxat "brazilian") nu på kvällen.... ahhhh fyfan vad ont det gör!!! Satte på svinhög, peppande musik, (mina grannar måste undrat) och bara körde igång. Dock är det ju måndag idag, och jag kunde inte ta till min vanliga taktik, att göra på fredagseftermiddag och dricka vin samtidigt (dövar ju smärtan finfint)



 

Av Marilyn - 19 november 2011 22:46

Det är kaos just nu... äter och äter och äter.. vågar inte väga mig. Är inne i en jobbig period. Sprang dock en mil idag... men det var tugnt... På måndag ska jag hitta tillbaka till motivationen igen... seriously...!


Galet snygg:



 

Av Marilyn - 17 november 2011 00:10

Har sedan sist hunnit köpa nya löparkläder för 1500kr, varit ute och jagat i skogen, tränat, varit sjuk, ätit godis, festat, sett film, tagit cellprov (sköterskan frågade om jag hade ätstörningar eftersom jag inte haft mens sen nyår, jag svarade nej, och hon kollade på mig konstigt... stämningen blev mycket awkward, och hon tyckte jag skulle söka hjälp...?)


Jag har hunnit med en helt del alltså... En bild från tidigare idag innan 1 mils löpning:



Har ingen aning om vad jag väger här. Känns inte som att det spelar så stor roll egentligen. Har kanske börjat inse att det inte sitter i vikten hur kroppen ser ut!? För jag har mer muskler än någonsin förut, och känner mig fit. Jag vill ha "magrutor"  till jul helst... men absolut innan sommaren! Fast jag vet att jag väger mer än förut... men kan ha samma jeans och kläderna sitter okej... så jag vet inte riktigt vad dom där extrakilon satt sig.... muskler? anyone?

Av Marilyn - 10 november 2011 22:47

Ja men hej och hå. Så blev det en megahets här under kvällen då. Lunchen gick bra, soppa 210kcal, men sen, sjuk och uttråkad och fett hungrig. Har lyckats trycka i mig x antal mackor, fil, flingor, lasange, godis, frukt, kommer inte ens ihåg allt... men aja... imorrn är det nya tag antar jag... inbillar mig att jag blir frisk snabbare om jag äter, känns redan som att mycket av värken jag haft under dagen har släppt... har kännt mig som om jag var 80 år... sjukt jobbigt!



 

Jomen visst är det där jag!


Av Marilyn - 10 november 2011 06:59

Vaknade imorse och allt snurrade. Inte fort utan långsamt vågigt på nåt sätt. Tänker att det kanske beror på att jag har en infektion i kroppen, ena lymfkörteln på halsen är nämligen stor som en golfboll, vågade därför inte träna igår. Dagen gick endå bra matmässigt: 1 halv smörgås och 1 shake. (ca. 450 kcal)


Idag har jag ätit en ordentlig frukost, 1 kopp te, 1 skiva Längtan med bregott, 1 äpple, 2dl lättfil och 0,5dl müsli. (ca. 250-300kcal) Kände att jag behövde kolhydrater till hjärnan efter 3 dagar med rätt lågt kolhydratintag. Har ont i huvudet och vill bara sova mer. Ska nog gå hem och sova efter skolan idag. Blir ingen träning, jag kommer typ dö då.


Åh jag känner hur hela kroppen värker på det här "infektion-iga" sättet... bläää






Tänk vad najs det vore att bo i ett varmt land och ha en sån här fin fransk balkong... drömmar, drömmar. Ska förverkliga dem så fort jag är klar med skolan...!  

Av Marilyn - 8 november 2011 21:37

Sprang 5 km idag (11km/h)

55 min spinning

30 armhävningar

(Förbrukat 785 kcal)

Fast träningsvärken från igår dödade mig.

Ätit: 2 äpplen, 1 dl lättyogurt, 1 shake, 1 dl ris 200g torsk. (710 kcal)

Så här ska det se ut. Fler såna här dagar tack! (fick till det igår också)


Har börjat med shakes som middag, funkar än så länge. Men får se hur det resulterar sig sen.


Igår blev jag konfronterad av en vän. Det var jobbigt. Även familjen har börjat ställa jobbiga frågor. Och jag som väger mer än på länge och bara ser en tjockis i spegeln... jag fattar inte!


Nu går ögonen i kors... dag att sova!



 

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards