Watermarilyn

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Marilyn - 15 september 2011 20:27

Blev ingen simning.

På eftermiddagen blev jag HUNGRIG! så jag tog 1 ägg och 2 msk kesella lätt.


Sen gick jag till gymmet och körde Core Control 25 min, och sedan vidare till bandet; 6 km blev det bara.


Orkade nog egentligen mer, men är rädd för överbelastningsskador, så det fick bli lite kortare sträcka idag.


Har nu duschat och tänker nog gå och lägga mig snart.

Börjar ju kl. 8.oo imorrn, som alla andra dagar...


Ingen middag/kvällsmat blir det. Känner mig lite yr och nästan full. Men aja...


Kvällsvikten var 51.3 kg.


Hoppas på lägre siffror imorgonbitti. Då är det fredag... yippi


 



Av Marilyn - 15 september 2011 12:30

Dagens intag än sålänge:

2 knäckemackor till frukost (kände att jag var TVUNGEN att ha nåt att tugga på, och inte bara flytande/semiflytande) + 1,dl miniyoggi.

Sitter och äter lunch nu då, havregrynsgröt, med lättmjölk, kanel och sötningsmedel.

Havregrynsgröt är kanon!

Bara 150 kcal per portion (1dl gryn) och sötningsmedlet innehåller bara 2 kcal per tesked.(brukar strö över lite linfrön också, som jag inte tuggar) + typ 20 kcal för lättmjölken.

Denna lunch blir jag proppmätt på!!.. orkar inte alltid äta upp. Alltså en lunch (eller whatever) på under 200 kcal som mättar ORDENTLIGT! tips tips tips!


Nu funderar jag över hur eftermiddagen ska se ut, är nämligen "ledig"

Gymmet är inbokat och självklart, frågan är bara om det ska bli gruppträning typ spinning eller springa på band... Jag tror jag kanske vill simma lite idag också! Sträcka ut musklerna lite grann. Jag har verkligen ont överallt, speciellt i låren/rumpan. Känner mig typ som en gammal tant.


   

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards