Watermarilyn

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Marilyn - 10 september 2011 14:33

Var ute och gick nyss, och fick syn på en manlig joggare, som hade MAN-BOOBS!


Inget fel med det (eller egentligen jo, det är sjukt osnyggt, typ äckligt.)


Men jag tänkte en sak när dom skumpade och dumpade hit och dit... Borde inte såna killar/män också ha sport-BH?

Eller iaf ägna sig åt någon annan sport, typ spinning, till brösten är borta?

För annars blir det ju som på tjejer, att ligamenten och huden töjs ut av allt skumpande, och då måste det ju bli ÄNNU svårare att bli av med dom sen?


Ungefär såhär såg det ut:


 

Av Marilyn - 10 september 2011 11:21

Igår, tränade först Core 25min, därefter spang jag 1,5mil. Det var skönt, man känner sig nästan full efteråt, samma suddiga, euforiska, men samtidigt likgiltiga känsla. love it.


Enligt löpbandet brände jag 1215kcal på min löpning, vilket jag inte tror (vet) stämmer.

Svårt att veta sånt, men jag tänker att jag räknar in Core-passet i det, så blir det kanske lite mer korrekt.

Hur brukar ni räkna kaloriförbränning när ni tränar styrka?

Jag brukar inte räkna med alls, för jag tycker att det blir som att gissa. Jag ser der mer som en BONUS till min andra träning typ...


Kom hem efteråt, åt ingen middag, somnade i duschen och gick sen och la mig kl. 21... Hoppas att er fredag var rolig iaf. haha.


Vägde mig imorse också.. vikten stannade på 50,9kg, kändes helt okej endå. (Bmi 17,6)


Mina planer för dagen är;




att "hålla i vikten" och inte äta speciellt mkt mer.

Ska plugga under eftermiddagen och sen ikväll är det stoooor fest!

Men jag har fått en jävla finne på kinden, som gör att jag helst vill vara hemma, och gömma mig under täcket i princip.

Men jag kan inte. Fan, fan, fan att det ska vara såhär.

Mår dåligt varje dag, över nåt (eller flera saker samtidigt), att jag är tjock, ful, kläderna sitter fel, huden är torr/fet, har en finne, håret är sprött och torrt....

Speciellt innan jag går hemifrån och ser mig själv i spegeln. Jag vill bara kasta av mig kläderna och lägga mig i sängen och gråta bort hela dagen. Men det går ju såklart inte heller... Och samtidigt vet jag att det inte stämmer heller. Får ofta kommentarer att jag är söt, vacker, snygg osv. Men det känns inte som att de kommentarerna är menade till mig.. Jag är ju bara liten, ful och äcklig.


   

Den här typen av fest är det ikväll. Vad ska ni göra?

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards