Watermarilyn

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Marilyn - 7 september 2011 18:27

Juste.. tänkte berätta om en jobbig grej som hände när min vän bodde hos mig.


Jag bor rättså litet, (en etta) så vi fick ju sova i samma rum.

Och till toan är det ganska lyhört...!


En kväll hade jag varit och haft myskväll/fika med mina tjejkompisar, och såklart överätit...

Dels för att jag har tappat spärren för normala mängder.

Det är antingen:

1) inte äta alls/lite kontrollerat eller

2) vräka som ett matmonster.

När jag är med folk och det finns sötsaker brukar jag oftast veta att jag kommer äta mängder, och då kompensera genom att inte äta något alls innan eller dagen efter, + träna. (ibland spy, men oftast kommer inte riktigt chansen)

Och dels även för att "bevisa" att jag minsann inte har nån ätstörning! - kolla va mycket jag kan vräka i mig typ


Denna gång blev det ju såklart vräka, vräka, vräka choklad, kakor, chips, godis och annat. Jag äter tills det är fysiskt omöjligt att få ner mer. Jag får jätteont i magen och det känns som att jag ska tuppa av. Det är verkligen jättejobbigt ush!


Iallafall var ångesten denna gång sällsynt stor, så jag bestämde mig för att försöka spy upp iallafall en del av det när jag kom hem... och såklart var han ju hemma!


Så jag satte på duschen och spydde så tyst jag kunde...

tror inte han hörde, men jag vet inte...

Var rätt pinsamt iallafall.. Gick inte så bra att få upp det, eftersom det var sockerkaka och sånt, plus att det hade gått 2-3 timmar, och jag var tvungen att vara tyst...


Hursomhelst, så tror jag inte att han fattade nåt, dessutom kan jag inte gå på toa alls när nån kan typ höra... så jag var tvungen att gå hemifrån hela tiden, eller veta att han inte kom hem på några timmar... sjukt jobbigt.


♔  ♔ 


  åhh, jag skulle vilja ha en katt... så man inte kände sig så ensam...

Dessutom känner jag världens största behov/längtan efter att äta, äta, äta!. Jag är inte hungrig utan bara sugen. Men det ligger ca 1,5dl fullkornsmakaroner och sväller i magen, känns som betong typ... Ska gå och ta ett glas cola zero.. och typ försöka sova? Fan vad jag vill ha sömntabletter... hur får man tag på såna utan att gå till läkare?

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards