Watermarilyn

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Marilyn - 8 september 2011 21:53

Har idag vräkt i mig godis, alltså säkert ett halv kilo eller nåt.... det blev så, var en mässa och dom delade ut gratis.

Misstänker att min kompis gick hem och spydde upp det, men det gjorde inte jag...



Jag tog 2 BURN och gick till gymmet:



  • Spinning 40 min, svettades som en gris
  • Löpte snabbt snabbt (13km/h) i 40min
  • Stretchade och gick hem...


Min kropp mår så himla bra, sockerchock, BURN, träna till man blir yr, och sen sova. Vilken SUND livsstil man har...


Btw, ingen lingonvecka nu heller... är nu uppe i 8 månader sen sist.. rätt skönt egentligen.. fast skrämmande också...


Föresten älskar jag denna bild, hon är skitsnygg och klänningen också... Så önskar jag att jag såg ut. i och försig äger jag väldigt många liknande klänningar, som jag ofta använder (går ut varje helg i princip) Önskar att jag kunde visa er, men jag skulle bli rätt oanonym då. Mina vänner skulle direkt känna igen mig... och typ alla är ätstörda, så.. risken är väl rätt stor att dom hittar hit kanske...? aja, dom har säkert egna bloggar... vilket patetiskt liv vi lever...


 

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards