Watermarilyn

Direktlänk till inlägg 10 september 2011

Träning

Av Marilyn - 10 september 2011 11:21

Igår, tränade först Core 25min, därefter spang jag 1,5mil. Det var skönt, man känner sig nästan full efteråt, samma suddiga, euforiska, men samtidigt likgiltiga känsla. love it.


Enligt löpbandet brände jag 1215kcal på min löpning, vilket jag inte tror (vet) stämmer.

Svårt att veta sånt, men jag tänker att jag räknar in Core-passet i det, så blir det kanske lite mer korrekt.

Hur brukar ni räkna kaloriförbränning när ni tränar styrka?

Jag brukar inte räkna med alls, för jag tycker att det blir som att gissa. Jag ser der mer som en BONUS till min andra träning typ...


Kom hem efteråt, åt ingen middag, somnade i duschen och gick sen och la mig kl. 21... Hoppas att er fredag var rolig iaf. haha.


Vägde mig imorse också.. vikten stannade på 50,9kg, kändes helt okej endå. (Bmi 17,6)


Mina planer för dagen är;




att "hålla i vikten" och inte äta speciellt mkt mer.

Ska plugga under eftermiddagen och sen ikväll är det stoooor fest!

Men jag har fått en jävla finne på kinden, som gör att jag helst vill vara hemma, och gömma mig under täcket i princip.

Men jag kan inte. Fan, fan, fan att det ska vara såhär.

Mår dåligt varje dag, över nåt (eller flera saker samtidigt), att jag är tjock, ful, kläderna sitter fel, huden är torr/fet, har en finne, håret är sprött och torrt....

Speciellt innan jag går hemifrån och ser mig själv i spegeln. Jag vill bara kasta av mig kläderna och lägga mig i sängen och gråta bort hela dagen. Men det går ju såklart inte heller... Och samtidigt vet jag att det inte stämmer heller. Får ofta kommentarer att jag är söt, vacker, snygg osv. Men det känns inte som att de kommentarerna är menade till mig.. Jag är ju bara liten, ful och äcklig.


   

Den här typen av fest är det ikväll. Vad ska ni göra?

 
 
Loivsa

Loivsa

11 september 2011 13:32

Känner igen mig idet där med att vilja lägga sig på sängen och gråta för att man är ful. Händer oftast för mig så jag har slutat gå ut :( Skit tråkigt. Men shiiiiit vad duktig du är som springer så långt! Helt sjukt bra ju! :)

http://www.loivsa.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marilyn - 16 december 2011 09:26

Morgonvikt: 50,9 kg BMI: 17,9 wohaaa!   Får se hur detta håller i sig, det är ju jul snart ha ha! ...

Av Marilyn - 15 december 2011 13:09


Jag har helt snöat in på såna här bars, typ Allevo, Nutrilette och allt vad dom heter. Käkade just en till lunch. Dom är riktigt goda, och man blir jättemätt i flera timmar! Dessutom innehåller de bara 200-220 kcal per par, så ersätter man tex midd...

Av Marilyn - 14 december 2011 21:23

Dagens träning: Bodybalance 1h Löpning 1,3 mil Rodd 5000 meter   Känns bra! Blir shake och ägg till middag. ...

Av Marilyn - 14 december 2011 06:54


Vikt igårkväll 51.1 kg... undrar hur det gick till... har inte alls samma hunger längre, kan hoppa över både det ena och det andra målet utan problem. Jag tror att det är stressen, jag varken hinner äta eller bli hungrig. Sprang 1,5 mil igår, nytt ...

Av Marilyn - 9 december 2011 15:55

Har tentaperiod för tillfället! Har dessutom börjat träffa en person lite smått... mysigt, han beundrar min starka, smala kropp. Jag har ingen aptit, gått ner 2 kg, fått snygg mage... springer ute i snön, vilket sagolandskap! Tränar på gym varje dag....

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards