Watermarilyn

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Marilyn - 24 augusti 2011 21:37

Har varit på stan idag, och gått runt, runt runt, mellan kl. 13-20.


















Har shoppat också, fast jag egentligen har "shoppingförbud" då jag handlat lite mycket grejer senaste tiden...

Idag inhandlade jag iallafall en päls.








INTAG:

Åt 1,5 dl yogurt till frukost, (105kcal)

därefter tog jag en latte till lunch (ca 170kcal) med kompisen.

Kvällsmålet blev 1/2 bit torsk och 2 skedar Quinoa, till det gjorde jag faktiskt 2 små minismörgåsar.. och en kopp te. (ca 250kcal)

Total Kcal: 525




Hade ju egentligen kunnat hoppa över kvällsmålet, kände ingen hunger egentligen... (den är rätt mkt satt ur spel, äter mest för att jag måste, tillsammans med andra) Men jag har 2 anledningar till att jag gjorde det idag:




1) Vet egentligen att det är helt fel strategi, att äta så sent på kvällen... men jag räknar med att jag är vaken minst 3 timmar till. Och jag vet att om jag inte äter något "stabbigare" nu, så finns risken att jag hetsar mackor, kakdeg, choklad och annat som är MYCKET, mycket farligare än lite torsk.....
Och dessutom har jag ju varit ute och gått flera timmar.. så det borde vara okej....





2) Mamma blir "trygg" med att hon hör mig slamra i köket och ser att jag äter nånting. Jag får egentligen rätt dåligt samvete när jag ljuger hela tiden. Men idag sa jag att jag ätit på stan och bara var "lite sugen" på nåt.








Och appropå choklad och kakor och sånt... gissa vad jag såg nör jag öppnade kylen nu när jag kom hem?

TÅRTAN VAR BORTA! HURRAAAAAA :P





 

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards