Watermarilyn

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Marilyn - 21 augusti 2011 19:35

Har varit bortrest med vänner... därav den dåliga uppdateringen!

Har haft en superrolig semester... som jag tyvärr varken kan/vill berätta mer om, eftersom jag vill vara anonym.

Vikten har varit hyfsat stabil, inte över 53kg, som ju är min övre maxgräns. Misstänker att jag fått mer muskler, eftersom vikten är hyffsat stabil, men jag tycker att jag ser smalare ut? Kanske huden dragit ihop sig eller nåt....



Var ute och sprang igår, det ösregnade, men jag klarade 2 mil!!!! Kände mig som världens supergud, susade fram på vägarna! :) Åt 3 plommon och ett äpple den dagen... sweeeeeeet




Hände dock en rätt jobbig grej, skulle iväg en morgon och hade på mig mina snygga svarta smaljeans, varav mamma typ får ett psykbryt över min vikt och hämtar vågen och försöker tvinga mig att väga mig framför henne... jag totalvägrar och sticker hemifrån... RÄTT JOBBIGT!




Snart åker jag hem till min lägenhet iallfall.. komer bli så ruskigt skönt att inte ha världens hök över axeln som tvingar en att äta frukost och andra onödigheter....



Ska bli kul att läsa igen på alla bloggar he he!! :D



    

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards