Watermarilyn

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Pladderi pladdera

Av Marilyn - 19 oktober 2011 17:44

Tänkte sätta mig och plugga, hade köpt 1 mango samt 1 hg lösgodis som motivation... det gick ju bra! Hamnade här istället och fixade en header.


Ja, ja... ska börja med Matdagboken.se igen.

Satt och kollade igenom hur det såg ut för nåt år sen.. och jäklar vad duktig man var då... måste på något sätt hitta tillbaka till motivationen...


Jag märker att jag är helt förvirrad och fram och tillbaks.

Ena sekunden känner jag mig som världens fetaste. äckligaste, fulaste människa och vill bara dö.

Nästa sekund tänker jag att jag är knäpp som inte äter och tränar för mycket och såhär kan jag inte leva, ingen kille vill ha en pinne iallafall.

Minuten senare börjar jag nästan gråta för att jag inte hinner till gymmet idag, och att jag hatar min satans fot som inte blir bra.

En del av mig tänker att fan man ska inte spy alls, det är sjukt. En annan säger "vadå, några gånger i veckan är inte så farligt, bara det inte går överstyr, det sker ju max 2ggr per dag endå, inte som riktiga ätstörda som håller på hela dagarna, varje dag, du är långt från konstig, alla gör det".

Tänker att jag "borde" äta middag. Men 2 dl couscous ser SÅ mycket ut på tallriken, häller tillbaka i en matlåda, tänker att jag spar till imorgon. Häller tillbaka på tallriken och tänker att "nämen nu får du ge dig, 1dl couscous har ingen dött av". Får ångest igen och häller tillbaka i matlådan. Om någon såg hur jag höll på?

Sen tänker jag att jag ska handla nåt gott för att motivera mig till att plugga (så som jag kunde göra förut) men så kommerr jag till affären och ska välja. Det går inte, kan inte bestämma mig, måste läsa innehåll på VARJE förpackning, vända på allt, jag märker att folk kollar... måste välja, vilket ska jag ta, så många val, och inget verkar kunna bli rätt....


Världens rörigaste inlägg, men det är såhär det är i mitt huvud, hela tiden, varje sekund dividerar jag med mig själv om jag är "normal" eller inte.

 
 
Sofia

Sofia

19 oktober 2011 19:35

Åh, jag är precis likadan. Hur man än gör så duger det ändå inte ;S

sv: Jag är lite osäker när det gäller hela den där grejen, men jag kommer nog skjuta upp det ett bra tag. Känner inte för att få tillbaka den än, skulle känna mig så misslyckad då ;S

http://tsvphoto.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marilyn - 16 december 2011 09:26

Morgonvikt: 50,9 kg BMI: 17,9 wohaaa!   Får se hur detta håller i sig, det är ju jul snart ha ha! ...

Av Marilyn - 15 december 2011 13:09


Jag har helt snöat in på såna här bars, typ Allevo, Nutrilette och allt vad dom heter. Käkade just en till lunch. Dom är riktigt goda, och man blir jättemätt i flera timmar! Dessutom innehåller de bara 200-220 kcal per par, så ersätter man tex midd...

Av Marilyn - 14 december 2011 21:23

Dagens träning: Bodybalance 1h Löpning 1,3 mil Rodd 5000 meter   Känns bra! Blir shake och ägg till middag. ...

Av Marilyn - 14 december 2011 06:54


Vikt igårkväll 51.1 kg... undrar hur det gick till... har inte alls samma hunger längre, kan hoppa över både det ena och det andra målet utan problem. Jag tror att det är stressen, jag varken hinner äta eller bli hungrig. Sprang 1,5 mil igår, nytt ...

Av Marilyn - 9 december 2011 15:55

Har tentaperiod för tillfället! Har dessutom börjat träffa en person lite smått... mysigt, han beundrar min starka, smala kropp. Jag har ingen aptit, gått ner 2 kg, fått snygg mage... springer ute i snön, vilket sagolandskap! Tränar på gym varje dag....

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards