Watermarilyn

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Marilyn - 25 oktober 2011 20:31

Frukosten gick bra, en bit banan 1 dl lättyogurt samt 1 msk müsli.

Lunchen gick bra, 1 portion fullkorns-couscous, 1 halv burk tonfisk.

Det var ju sen det gick snett.


Eftersom att det är Halloween har i princip ALLA butiker nedsatt pris på lösgodis... Jag och en vän gick in på Ica och resonerade kring att det inte gör något om man äter godis nu, bara man klarar sin tenta. Om det får en motiverad borde man ge efter och strunta i allt och bara äta godis, fine tänkte jag, det kanske funkar (har funkat förut) och köpte massa godis.


Gick hem och lyckades trycka i mig ungefär 2/3, sen stod magen rakt ut, och det oundvikliga skedde. Spolade ner kvarvarande godis i toan och gick och "duschade", dvs spydde upp godiset. Gick relativt lätt tror jag, men hur vet man egentligen att ALLT är uppe... jaja, när det började smaka beskt och äckligt och bara kom typ magsaft och sörja slutade jag iaf. sorry för äcklig info, mer kommer: Självklart blir det ju stopp i avloppet. Tur att jag hade propplösare hemma...


Nu sitter jag med en kopp örtte och planerar min morgondag. Har ont i huvudet, är jättetrött och kroppen känns öm, är kanske träningsvärk från igår...

Måste bli massa, massa plugg imorgon, jag ödslade ju tid på att hetsa och spy idag.. inte bra. Känner hur spottkörtlarna svullnat och ömmar... fan också, jag har inte TID med det här. Får inte låta mig påverkas, jag KAN inte köpa hem godis och tro att det ska funka som någon sorts motivation... måste välja annat, typ frukt, teér, yougurt... sånt som inte framkallar hets/överätning/spyor.


Fick mina Glucosanol idag också, hann ta 3 st innan min godistryckarsession (var ju inte tänkt att spy upp det) men det gick ju som det gick... så vi får se imorgon och framåt veckan, då det blir på riktigt.




Hur jag önskar att jag såg ut:




Jag idag:


   

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards