Watermarilyn

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Marilyn - 11 oktober 2011 20:06

Nu var det ett tag sen jag var härinne och skrev... en intesiv period.


Lördagen bjöd på 2 timmar spinning, gym, solning, simning och sedan rundade jag av det hela med bastu, superskönt! Dock fick jag uppsöka toa lite väl ofta, vilket ju inte var så superkul när det väntade folk utanför! (pga Dulco-effekten då)

Maten gick bra också, iaf ett tag. Utgång på kvällen, drack väl kanske 1 flaska vin, sen när vi skulle dra vidare från förfesten till klubben så fick jag psykbryt på mig själv. Kroppen bara skrek "jag orkar inte", så jag droppade från dom andra, gick till en nattöppen kiosk och köpte 2oo gram Marabou Digestive, som jag nästan hann äta upp innan jag kom hem, sen blev det spy-time och däcka i sängen.


Söndagen var bara kaos rakt upp och ner. Tränade inte, gick bara utanför dörren ner till Ica för att köpa.... tadaaaa... naturgodis! Av alla grejer. Åt också mängder med fil och ett par bananer... så himla typiskt.


Måndagen sov jag ingenting på natten, och av någon anledning blir jag alltid superenergisk dagar då jag sovit lite, så jag hann med skolan, tvätta, städa, gå till gymmet, och dessutom gick maten bra. Försökte dock springa, klarade av ungefär en kvart, sen tog det stopp, dvs började göra ont, blev less och drog på spinning 40 min och sen till gymmet.


Idag tisdag, såg väl ungefär ut som måndagen, blev 2 pass på gymmet, Spinning 1 timme och 70 min yoga.


Imorgon ska vi lämna in kostanamnesen. Jag valde att göra nåt mellanting mellan att skriva mer och vara sanningsenlig. Tycker det ser okej ut... men vi får väl se...


Vikten är rätt stadig, har dock GÅTT UPP ca 1-1,5kg!?

Fast när jag ser mig i spegeln ser jag inte tjockare ut, snarare mer deffad..? Men jag vet inte, det gör ju att jag går runt och känner mig TJOCK hela tiden, så jag måste kolla i varenda spegel och varenda skyltfönster att det inte hänger ut massa fett nånstans eller om benen ser tjocka ut. Samtidigt förstår jag ju att det är ohållbart att leva som jag gör om jag vill tappa mer i vikt, så det är en stor inre konflikt. Å ena sidan älskar jag när ben sticker ut, speciellt beninga axlar och ryggar, det har jag totalsnöat in på, men jag vet hur mycket jag måste "ge upp" för att totalt ge mig hän och fixa det.

Så på ett sätt, så kan jag nästan känna mig nöjd med den vikten jag har, i förhållande till mitt liv i övrigt, som är fruktansvärt hektiskt. Dock inte sagt att jag inte vill tappa mer, men det är kanske inte prioritet just nu. Utan jag tänker mig att jag fortsätter träna 4-6 dagar i veckan och hålla kcal-intaget under 1000, så får jag se helt enkelt vad som händer...


SNYGGT


 

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards