Watermarilyn

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Thinspo

Av Marilyn - 6 september 2011 22:46

Wohoo, jag typ bloggar sönder idag... men jag började sitta och titta på thinspo istället för att plugga... hurra hurra...


Tänkte på det där med hur skinny man vill bli...

.....and what´s the price?

Jag tycker att tjejerna nedan har en kropp som jag önskar mig och tycker är snygg, men inte anorektisk:

  

    




Medan jag tycker att denna tjej ser förfärlig ut:



Det känns som att jag skulle behöva tappa kanske 4-5kg för att få kroppen på bilden ovan..

Men det verkar vara en rätt tunn linje mellan en snygg kropp, och en förfärlig kropp...

Problemet är att skulle jag verkligen ge mig hän och supersträva efter kroppen högst upp.. känns det som att risken är rätt stor att man slutar som tjejen nedan.. och det vill jag absolut inte!

För tillfället verkar jag stå och stampa på mellan 51-52kg, och jag kommer inte under... Om jag tittar på min kropp i spegeln tycker jag mig se att jag skulle kunna bli av med en del fett runt magen/låren och lite armar/överkropp... Frågan är bara hur...

om jag kanske tränar för mycket? Äter för mycket? Måste jag leva på verkligen endast Cola Zero och soppa? Jag kommer aldrig klara skolan då... och jag har ju faktiskt ansvar för mina patienter... blääää.......

en del av mig vill bara strunta i allt och kasta mig utför... ta studieuppehåll och må så dåligt som jag "behöver".... men jag liksom inte tid för det.. är så mycket annat, så jag kan inte ens göra det helhjärtat....


Bjuder på en hyffsat nytagen bild på mig:

 

 
 
Ingen bild

Molntuss

7 september 2011 10:48

Har samma problem som du, är också lika lång (ca 169 cm) och står jämnt och stampar på 51-52 kg, vad jag än gör. Orkar inte heller leva på bara luft varje dag heller. Skitliv :(

Älskar din blogg förresten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marilyn - 16 december 2011 09:26

Morgonvikt: 50,9 kg BMI: 17,9 wohaaa!   Får se hur detta håller i sig, det är ju jul snart ha ha! ...

Av Marilyn - 15 december 2011 13:09


Jag har helt snöat in på såna här bars, typ Allevo, Nutrilette och allt vad dom heter. Käkade just en till lunch. Dom är riktigt goda, och man blir jättemätt i flera timmar! Dessutom innehåller de bara 200-220 kcal per par, så ersätter man tex midd...

Av Marilyn - 14 december 2011 21:23

Dagens träning: Bodybalance 1h Löpning 1,3 mil Rodd 5000 meter   Känns bra! Blir shake och ägg till middag. ...

Av Marilyn - 14 december 2011 06:54


Vikt igårkväll 51.1 kg... undrar hur det gick till... har inte alls samma hunger längre, kan hoppa över både det ena och det andra målet utan problem. Jag tror att det är stressen, jag varken hinner äta eller bli hungrig. Sprang 1,5 mil igår, nytt ...

Av Marilyn - 9 december 2011 15:55

Har tentaperiod för tillfället! Har dessutom börjat träffa en person lite smått... mysigt, han beundrar min starka, smala kropp. Jag har ingen aptit, gått ner 2 kg, fått snygg mage... springer ute i snön, vilket sagolandskap! Tränar på gym varje dag....

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards