Watermarilyn

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

Hunter...

Av Marilyn - 5 augusti 2011 21:21

Gick upp tidigare imorse! Tog min löprunda!

Började med att ta 2st BURN och sköljde ned med pepsi max, och sen gav jag mig ut.. vilken känsla.

Första 5km var tunga, men sen flög jag fram, sprang riktigt snabbt, susade genom skogen!

Sprang 11km, helt okej! Hade kunnat fortsätta några till, om det inte vore för att jag skulle till jobbet.



Efter springturen tog jag 4 glas pepsimax och drog till jobbet. kändes NICE!




Rovdjur vs. Bytesdjur i spåret:


Fick syn på en bull/godis/matälskare med lite väl mkt handtag runt midjan harva runt en bit framför mig.

Fascinerades av hur fettet gungade, hon hade en röd topp på sig.

Jag kände mig som ett rovdjur, en jägare, på jakt efter sitt byte, och började jaga ikapp.

Efter en rätt kort stund delade sig vägen i 2 delar, och jag susade om tjockisen i kurvan med fart och fläkt! WROAR! Mission Accomplished!

Nästa byte var också en matälskare, klädd i svart, som om det skulle hjälpa liksom... I backen började hon gå, och jag kände mig nästan lite besviken över att det blev så enkelt att susa om, medan det sved till ordentligt i rumpan av uppförsbacken...


(Normalt sett brukar det vara jag som blir omsprungen, typ av gamla tanter och gubbar och sånt, och jag tänker alltid att dom blir hur glada som helst när dom springer om en ung, pigg ungdom ha ha) Jag brukar oftast undvika att springa på ställen där jag kan bli "jagad", för det är verkligen det värsta som finns, att nån flåsar en i nacken, som ett bytesdjur känner man sig, och helt sämst för att man inte orkar springa snabbare.


Idag är jag helt övertygad om att det var BURN som kickade in där efter en stund och gjorde att jag kände mig som världens Duracellkanin... !


 


 
 
Lina

Lina

5 augusti 2011 22:17

precis, jag med! kan gå omkring i affärer i timmar och bara känna och klämma och titta på alla slags maträtter som finns. kolla vad folk har i sina vagnar och fnissa åt ''den tjocka tanten'' som står och dreglar vid kakorna, haha!

http://www.iwantbones.webblogg.se

 
paloma

paloma

6 augusti 2011 23:29

ääälskar din blogg!

önka oxå jag va 1.70 cm lång :(

http://poorpaloma.blogg.se

 
Stjärnmullvad

Stjärnmullvad

23 augusti 2011 10:40

Blir sugen på att gå ut och springa när jag läser att du springer hela tiden.. Cred till dig för det!

http://stjarnmullvad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marilyn - 16 december 2011 09:26

Morgonvikt: 50,9 kg BMI: 17,9 wohaaa!   Får se hur detta håller i sig, det är ju jul snart ha ha! ...

Av Marilyn - 15 december 2011 13:09


Jag har helt snöat in på såna här bars, typ Allevo, Nutrilette och allt vad dom heter. Käkade just en till lunch. Dom är riktigt goda, och man blir jättemätt i flera timmar! Dessutom innehåller de bara 200-220 kcal per par, så ersätter man tex midd...

Av Marilyn - 14 december 2011 21:23

Dagens träning: Bodybalance 1h Löpning 1,3 mil Rodd 5000 meter   Känns bra! Blir shake och ägg till middag. ...

Av Marilyn - 14 december 2011 06:54


Vikt igårkväll 51.1 kg... undrar hur det gick till... har inte alls samma hunger längre, kan hoppa över både det ena och det andra målet utan problem. Jag tror att det är stressen, jag varken hinner äta eller bli hungrig. Sprang 1,5 mil igår, nytt ...

Av Marilyn - 9 december 2011 15:55

Har tentaperiod för tillfället! Har dessutom börjat träffa en person lite smått... mysigt, han beundrar min starka, smala kropp. Jag har ingen aptit, gått ner 2 kg, fått snygg mage... springer ute i snön, vilket sagolandskap! Tränar på gym varje dag....

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards