Watermarilyn

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

planering för morgondagen

Av Marilyn - 5 augusti 2011 00:03

Planen för morgondagen är att gå upp tidigt, ta 2st BURN och ta en springtur på iallafall 1 mil! Var 2 dagar sen jag var ute, om då blev det bara 5 km....! aj aj aj, känns inte riktigt okej!


Efter det kan jag gå hem och ta en kopp kaffe och lite yogurt, brukar ändå aldrig vara hungrig efter att jag sprungit. Härligt att ta kaffe och en dusch och sedan klä sig, man känner sig så ren och lätt när man tränar på morgonen innan man ska till jobbet/skolan.



Jag har stått och lagat mat ikväll, för första gången på typ flera veckor, om man undantar panik-omeletten jag gjorde igår.

Fick sån sjuk nojja över att jag inte får i mig tillräckligt med protein, eftersom jag inte äter kött och så..så jag slängde ihop en omelett och tog en vitamintablett....

Men jag gjorde iaf en böngryta ikväll, som innehåller superlite kalorier, men det absolut bästa med den är att den är grym som matlåda när man äter med massa folk! (vilket jag ju gör) För det ser så himla matigt ut, men jag har räknat på det, och det är försvinnande lite kcal i!

Så folk håller inte på och undrar massa när man har den med sig. Folk kan ju sitta och banta med sina nutrilett bäst dom vill, men om jag skulle göra det... jaja, kommentarer, kommentarer....




Juste, måste visa er min hårborste någon dag också... mängden hår jag tappar är inte av denna värd! uheä!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marilyn - 16 december 2011 09:26

Morgonvikt: 50,9 kg BMI: 17,9 wohaaa!   Får se hur detta håller i sig, det är ju jul snart ha ha! ...

Av Marilyn - 15 december 2011 13:09


Jag har helt snöat in på såna här bars, typ Allevo, Nutrilette och allt vad dom heter. Käkade just en till lunch. Dom är riktigt goda, och man blir jättemätt i flera timmar! Dessutom innehåller de bara 200-220 kcal per par, så ersätter man tex midd...

Av Marilyn - 14 december 2011 21:23

Dagens träning: Bodybalance 1h Löpning 1,3 mil Rodd 5000 meter   Känns bra! Blir shake och ägg till middag. ...

Av Marilyn - 14 december 2011 06:54


Vikt igårkväll 51.1 kg... undrar hur det gick till... har inte alls samma hunger längre, kan hoppa över både det ena och det andra målet utan problem. Jag tror att det är stressen, jag varken hinner äta eller bli hungrig. Sprang 1,5 mil igår, nytt ...

Av Marilyn - 9 december 2011 15:55

Har tentaperiod för tillfället! Har dessutom börjat träffa en person lite smått... mysigt, han beundrar min starka, smala kropp. Jag har ingen aptit, gått ner 2 kg, fått snygg mage... springer ute i snön, vilket sagolandskap! Tränar på gym varje dag....

Presentation


✯ Längd: 170 cm
✯ Målvikt: 49 kg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards